sobota, 20 października 2012

Marzę o...

Moim marzeniem stała się przepiękna bluza z azjatyckistyl.pl  <3

Jest po prostu nieziemska. Jeśli coś miało by sprawić uśmiech na mojej twarzy to była by właśnie ona- piękna i wyśniona...

http://azjatyckistyl.pl/Szara-Super-Modna-Dluga-Bluza-z-Buzka-p544.html

I ten napis z tyłu- Od razu robi mi się banan na buzi ;p


Ponad to jest cieplutka- idealna na chłodne, jesienne dni :)

Ułożyłam nawet o niej wierszyk:

Bluza z Azjatyckiego Stylu
marzy mi się od dni tylu
Taka cieplutka
i ta uśmiechnięta buźka
Aż chce się ją szybko wkładać
w niej spać i śniadania jadać
Może mi ją podarujecie
takiej zwykłej kobiecie :)

                                                                       

16 komentarzy:

  1. Co prawda z tym sklepem nie mam zbyt wielu dobrych wspomnień, ale bluza faktycznie jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te bluzy moze sa fajne ale pozniej przygodza calkiem inne

    u mnie konkurs,do wybrania bon na buty ! ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciach świetnie wyglądają ale ciekawe jak w rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. noo bluza jest rewelacyjna ;)

    zapraszam u mnie konkurs
    http://angelikamartko.blogspot.co.uk/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeboska bluza! Nie mam z tym sklepem dobrych wspomnień...
    Kochana organizuję konkurs na moim blogu z firmą merg.pl do wygrania jest kupon do wykorzystania w tym sklepie. Zapraszam Cię do wzięcia udziału :*
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluza^,^
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tą bluzę ;)
    Jest genialna
    Pragnę jej tak samo jak ty ;)


    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest świetna;)
    pewnie jest też cieplutka
    zapraszam na konkurs u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. az dziwne ze jestes zadowolona bo ja jak zawsze zamawialam ciuchy japanstyle to mialam niemile doswiadczenia i fakt bluza swietna !

    SPRAW SOBIE PREZENT NA MIKOŁAJA- WYGRAJ NASZYJNIK U MNIE !
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, tak, tak, KOCHAM JAPAN STLE! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ubrania z tego sklepu, teæ mi sié marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluza jest genialna :D też bym ją chętnie przygarnęła

    OdpowiedzUsuń